"Гише на пътника" приема сигнали за нарушения на пътниците на летище София (снимки)

18:26, 03 юли 15 25 299 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
От днес пътниците на летище София могат да се информират за правата си, да получат консултация и дори да подадат жалба за нарушение на „Гише на пътника“.

Инициативата е съвместно с Комисията за защита на потребителите (КЗП) и Европейския потребителски център. С откриването на такъв тип пунктове комисията иска да се доближи до хората и да ги провокира да не подминават с безразличие нарушенията на потребителските им права.

КЗП започна разкриването на пунктове в цялата страна, включително на летища, автогари и морски курорти. От днес пътниците на Терминал 2 могат да разберат правата си при пътуване, настаняване и пазаруване в Европейския съюз, да се консултират по отношение на отменени, забавени пътувания или загубени багажи и дори да подадат жалба на място.

„Смятаме, че тази кампания е доста полезна, имаме подготвени специални информационни материали, които ще бъдат раздавани докато функционира гишето". Това заяви председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.

Вторият пункт на КЗП ще бъде открит в понеделник на столичната Централна автогара.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама