Любомир Стойков за убития Антов: Модната ни индустрия губи един от най-ярките си представители
18:28, 09 яну 16
25
549
Шрифт:
По думите на проф. Стойков модна къща „Агресия” е сред най-успелите български компании в сферата на модния дизайн и бизнес. Два пъти тя е отличена с най-голямата награда за мода у нас „Златна игла”, казва модният експерт.
Антов е държал да се прилагат високите и най-новите производствени технологии в модния бизнес. Сред приоритетните на фирмата той е поставял ултимативното качество на материалите, като в луксозния си сектор е използвал най-скъпите и висококачествени платове на „Дормьой”, „Дзеня”, „Черути” и други известни марки. Антов е утвърждавал ролята на мъжките костюми и си е партнирал с дизайнери като Карло Кадео, допълва проф. Стойков.
„Голяма част от българските знаменитости и политици носят дрехите на „Агресия”. Модната къща се грижи и за официалните облекла на нашите олимпийски отбори и в този смисъл също достойно ни представя пред света”, казва той.
„Агресия” произвежда облекла на европейско и световно ниво на марки, като „Пиер Карден”, „Луи Феро”, „Тед Лапидюс”, „Даниел Ещер” и редица други, отбелязва председателят на годишните награди на Академията за мода „Златна игла”. По неговите думи Антов е бил далче от публичността и не е обичал да говори много, но е обмислял своите думи внимателно.
„Хората, които го познават отблизо ценят не само огромния му професионализъм, но и такива типични за него качества като доброта и скромност”, споделя проф. Стойков и допълва, че в лицето на Александър Антов българската модна индустрия е изгубила един от най-ярките си представители.
Модният експерт изрази и съболезнованията си към семейството на убития.
Добави коментар