Христиан Петров, ЦГМ: Ще убедя софиянци, че градският транспорт е много по-приятен от кола

18:17, 28 юли 16 / Политика 25 1325 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Христиан Петров е член на новоизбраното ръководство на Центъра за градска мобилност в столицата. Петров е на 32 години. През януари 2016 беше избран за директор на Столичната общинска агенция за приватизация и инвестиции. Марак че още не встъпил официално в новата си длъжност, младият експерт вече има ясна визия за бъдещето на общинското транспортно дружество.

Вече сте в борда на директорите на Центъра за градска мобилност. Какви са предизвикателствата, които се очертават пред вас на новата длъжност?

Аз съм един от тримата, на които Столичният общински съвет гласува доверие за член на борда на директорите на Центъра за градска мобилност. В самото начало на моето назначение мога да представя три основа приоритета, които стоят пред мен. Ще се концентрирам върху тях основно. Първото е въвеждането на системата за интелигентно таксуване. Това е идея, която е залегнала от години и трябва в най-кратки срокове да стартира. Това е първото нещо, което ще ни позволи да изградим доверието и знанието, което е нужно за взимане на правилните решения в управлението на Центъра за градска мобилност.

Второто нещо, което ще направим и ще стартира до няколко месеца, е уеб платформа, която ще позволи на гражданите да могат да си планират пътуването си от точка „А“ до точка „Б“, за да знаят за колко точно време ще стигнат и на каква цена. Това също ще бъде интегрирано с велосипедите.

Третото нещо, върху което ще се концентрираме в най-близко бъдеще, е обособяването на автобусните ленти, за да може наистина градският транспорт, за сметка на колите, да е много по-бърз от използването на автомобил. За да може софиянци да са доволни от крайния резултат. Ще продължим и с работата по разширяването на платените зони за паркиране в столицата.

Застъпвате на поста след като предишното ръководство подаде оставка заради скандална обществена поръчка. Как ще се пазите от такива казуси?

Това е така и за това се случват тези промени. Надявам се с работата ми вече да спечеля доверието както на карйния потребител на градския транспорт, на гражданите, тъй като ние предлагаме една услуга, така и на принципала на това дружество, който е Столичният общински съвет. Това са предизвикателствата пред мен.

В момента все още сте изпълнителен директор на Столичната общинска агенция за приватизация и инвестиции (СОАПИ). Ще напуснете ли поста си там?

Да. След като вече съм в борда на директорите на ЦГМ, по закон съм задължен да направя тази крачка.

Защо всъщност решихте да кандидатствате за място в ръководството на ЦГМ, след като сте шеф на СОАПИ от началото на тази година. С какво ви привлече работата в транспортното общинско дружество?

Центърът за градска мобилност е една система, която е с невероятно много предизвикателства и градския транспорт, като цяло, е един сектор, който ще се променя драстъчно в бъдещето. Това е сектор, в който с пълна сила навлизат новите технологии. Тези технологии са за улеснение на гражданите в използването на тази услуга. В тази област и в интегрирането на тези нови услуги имам какво да допринеса. Това е свързано с моя опит до тук. Това е предизвикатество и мисля, че мога да се справя добре с тази задача.

Малко преди предишното ръководство на ЦГМ да подаде оставка, се прие увеличение на билета за градски транспорт с 0,60 ст. Знаете, имаше и редица протести срещу новата цена. Вие на тяхно място щяхте ли до го увеличите?

Не мога да коментирам решения, които са взети от предишното ръководство и които са предложени от тях. Моето лично мнение обаче, което се базира на опит във всички европейски градове, в които съм живял и които съм виждал, е, че цената на еднократно пътуване в градския транспорт, на места е много по-висока от цените за абонаментните карти. Това е нещо, в което вярвам и искам да убедя гражданите на София, че да се пътува с градския транспорт е много по-удобно и по-приятно изживяване отколкото пътуването с кола. Освен това е и икономически по-изгодно, когато човек има абонаментна карта.

Вие сте на 32 години. Можете ли да разкажете малко повече за себе си – какво е образованието Ви и какъв опит имате?

Опитът ми е в частния сектор. Съосновател съм на една компания в IT- сектора. Досега бяха директор на СОАПИ. Това е една организация, която в рамките на няколко месеца се реформира и вече има ново лице. Завършил съм университети във Франция, Русия и Америка.

Напишете коментар
Коментари: 1
1 Sownnoh 14:22, 27 мар 24

У вас есть один из величайших интернет-сайтов. Посетите также мою страничку

взгляните и эту страничку и дайте ей оценку

https://www.ag405hotel.com/bbs/board.php?bo_table=free&wr_id=478400 тайланд топ новини
https://anotepad.com/note/read/jcdbjy4t полет софия тайланд
https://king.az/user/EvieThwaites297/ евтини полети до тайланд краби
https://classifieds.exponentialhealth.coop/community/?email=&member%5bsite%5d=https%3a%2f%2fexoticholiday.bg%2fpochivki-v-tajland%2fkrabi&member%5bsignature%5d=%3ca+href%3d%22https://exoticholiday.bg/pochivki-v-tajland/krabi%22+rel%3d%22dofollow%22%3e%d0%bf%d1%80%d0%be%d0%bc%d0%be%d1%86%d0%b8%d0%b8+%d0%ba%d1%80%d0%b0%d0%b1%d0%b8+%d1%82%d0%b0%d0%b9%d0%bb%d0%b0%d0%bd%d0%b4%3c/a%3e++%3ca+href%3d%22https://exoticholiday.bg/pochivki-v-tajland/krabi%22+rel%3d%22dofollow%22%3e%d0%b5%d0%ba%d1%81%d0%ba%d1%83%d1%80%d0%b7%d0%b8%d1%8f+%d0%b4%d0%be+%d1%82%d0%b0%d0%b9%d0%bb%d0%b0%d0%bd%d0%b4+%d0%ba%d1%80%d0%b0%d0%b1%d0%b8%3c/a%3e+text+%3ca+href%3d%22https://exoticholiday.bg/pochivki-v-tajland/krabi%22+rel%3d%22dofollow%22%3e%d0%bb%d0%b5%d1%82%d0%b8%d1%89%d0%b5+%d0%ba%d1%80%d0%b0%d0%b1%d0%b8%3c/a%3e предвижване от краби до банкок
https://anotepad.com/note/read/tg6ra2q9 патая храм на истината
https://www.kino-ussr.ru/user/WalterCaraway/ патая пътепис
http://multi-net.su/user/MaisieTalarico8/ тайланд пукет карта
https://www.kino-ussr.ru/user/CeceliaMusgrave/ пукет уикипедия

=pat=

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама