12 документа преминават от хартиен на електронен вариант

18:22, 22 юни 17 / Политика 25 292 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Премиерът Бойко Борисов обеща реформа в държавната администрация и намаляване на бюрократичната тежест. Ето дванадесетте документа, които ще преминат от хартия в електронен вариант, което ще спести на българите време и средства:

- удостоверение за вписани в регистър БУЛСТАТ обстоятелства, издавано от Агенцията по вписванията;

- удостоверение за вписванията, отбелязванията или заличаванията по партида на юридическо лице в Имотния регистър, издавано от Агенцията по вписванията;

- удостоверение за вписванията, отбелязванията или заличаванията по партида на физическо лице в Имотния регистър, издавано от Агенцията по вписванията;

- удостоверение за актуално състояние от Търговския регистър, издавано от Агенцията по вписванията;

- удостоверение за наличие или липса на задължения за публични държавни вземания, събирани от митническите органи, издавано от Агенция „Митници“;

- удостоверение за семейно положение, издавано от общинска администрация;

- удостоверение за съпруг/а, деца, издавано от общинска администрация;

- удостоверение за брак, издавано от общинска администрация;

- удостоверение за наличието или липсата на задължения, издавано от Националната агенция за приходите;

- удостоверение обр. УП-7 за размер и вид на пенсия/и и добавка/и, издавано от Националния осигурителен институт;

- удостоверение обр. УП-8 за доход от пенсия/и и добавка/и, издавано от Националния осигурителен институт;

- удостоверение за признаване на придобито висше образование в чужбина, издавано от Националния център за информация и документация.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама