НАП стартира Национална лотария с касови бележки

13:57, 16 ное 15 25 458 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Финансовото министерство и Националната агенция по приходите дадоха форсиран старт на уникалната Лотария с касови бележки. За инициативата информираха от пресцентъра на НАП в Плевен и уточниха, че играта започва на 16 ноември 2015 г. и ще продължи една година.

Условия за участие в Лотарията с касови бележки

Условията за участие в лотарията на НАП са лесни. Просто трябва да събирате касовите си бележки при покупка на каквато и да е стока, и да ги въвеждате в сайта kasovbon.bg, след като направите еднократна регистрация (създаване на личен профил). Няма ограничения в броя на касовите бележки, които могат да бъдат въведени от вече регистриран потребител.

За да се регистрира касов бон, следва стриктно да се попълнят три елемента: дата, час и стойност на покупката. Колкото повече бележки регистрира даден участник, толкова по-голям е шансът за награда.

От НАП подчертават, че е изключително важно хората да пазят касовите си бележки до самия край на лотарията, защото наградите ще бъдат получавани единствено след представянето им. В същото време стана ясно, че всички търговци издавали фискални бонове, ще бъдат щателно проверени.

Наградите

От приходната агенция са подготвили наистина замечтателни награди за участниците. Всяка седмица ще бъдат подарявани по 52 смартфона, един път месечно 12 модерни телевизора. Голямата награда за супер печелившия е лек автомобил и ще се изтегли един път в края на лотарията.

Първото официално теглене на данъчната лотария ще се състои на 20 декември 2015 година, между 9:00 и 10:00 часа, в предаването "Денят започва с Георги Любенов" по БНТ.

За идеята

От НАП уточняват, че лотарията с касови бележки има за цел да насърчи гражданите да изискват дължимите от търговците касови бележки при покупка. Така едновременно ще гарантират правата си при евентуална рекламация и ще стимулират търговците да плащат данъци.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама