Финансовото министерство и НАП подаряват автомобил срещу касова бележка

16:31, 16 ное 15 25 370 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Министерството на финансите (МФ) и Националната агенция за приходите (НАП) стартират национала лотария "Парола: касова бележка". Голямата награда е лек автомобил с всички екстри, който ще бъде връчен на победителя в края на следващата година. Целта на лотарията е държавата да се пребори със сивата икономика и да събира повече приходи.

Томболата започва от днес и ще продължи до Коледните празници на 2016 година, като всеки български гражданин над 14 години ще може да опита късмета си и евентуално да получи подарък от държавата като регистрира кода на своя касова бележка. Засега регистрацията ще става на интернет сайта www.kasovbon.bg, а след няколко седмици и по телефона.

От 20 декември 2015 г. започва раздаването на първите награди, като НАП ще се отблагодарява на участниците със седмични и месечни награди. Първият бонус ще е смартфон, отново с всички екстри.

"Няма никакво значение каква е стойността на касовия бон, от къде е издаден и дали е за стока или услуга. Условие №1 обаче е той да бъде истински и да не е междинен бон", обяви говорителят на НАП Росен Бъчваров. Важно изискване е всеки, който реши да участва в томболата и регистрира свои касови бонове, да ги пази до края на 2016 г.

Ако евентуално участникът спечели награда, той трябва да покаже в хартиен вид оригинала на бележката или в електронен, ако я е сканирал. Тогава НАП ще провери дали тази бележка е истинска и също от кого е издадена.

"Апелът към участниците е не само да изискват, да вземат, но и да съхраняват касовите си бележки", уточни Бъчваров и обърна внимание и на това, че няма никакво ограничение на броя касови бележки, които един българин може да регистрира от своя профил.

Инвестицията, която ще дойде от страна на НАП и МФ за подаръци и реклама на кампанията е в размер на 280 000 лв.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама