Близо 9,9 млн. лева е план-сметката за чистота на Добрич за 2016 г.

08:05, 14 дек 15 25 291 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
План–сметката за чистота на Добрич за 2016 година възлиза на 9 885 729 млн. лв., но една част от средствата ще бъдат възстановени от останалите общини, които използват регионалното депо за отпадъци в с. Стожер. Така разходът за бюджета на Община Добрич ще е 8 113 529 лева. Това предвижда докладна записка, която ще бъде разгледана на предстоящото заседание на Общинския съвет. В сумата са включени разходи за осигуряване на съдове за съхранение на битовите отпадъци - контейнери, кофи и други, за събиране на битовите отпадъци и транспортирането им до депата или други инсталации и съоръжения за третирането им. От тези средства ще се заделят пари и за проучване, проектиране, изграждане, поддържане, експлоатация, закриване и мониторинг на депата за битови отпадъци или други инсталации или съоръжения за обезвреждане, рециклиране и оползотворяване на битови отпадъци, както и за почистване на уличните платна, площадите, алеите, парковите и другите територии от населените места, предназначени за обществено ползване.

Планираният размер на приходите от такса битови отпадъци за 2016 г. е в размер на 5 350 000 лв., съгласно приетата тригодишна бюджетна прогноза за периода 2016-2018 г.

Услугата “Сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци” се извършва от “А.С.А. България” ЕООД, съгласно договор от 25 ноември тази година. Той е с обща максимална стойност 6 000 000 лева с ДДС за целия период на действие – от 1 януари 2016 г. до 31 декември 2017 г. Компанията извършва и зимното почистване, съгласно договор за срок от 01.11.2015 г.- 31.03.2016 г. и 01.11.2016 г. – 31.03.2017 г. За почистване на уличните платна, площадите, алеите, парковите и другите територии от населените места, предназначени за обществено ползване се провежда обществена поръчка, като прогнозната обща стойност е 6 000 000 лева за срок от 01.01.2016 г. до 31.12.2019 г.

За управлението на регионалното депо за отпадъци в с. Стожер от Консорциум „РСУО-Добрич“, разходът на общината ще е 1 635 300 лева – за 32 500 т. приети битови отпадъци и 10 000 т. строителни отпадъци.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама