Българинът кара повече колело, има увеличение на продажбите в Пловдив и София

14:08, 07 юли 16 25 352 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Увеличение на продажбите на велосипеди на вътрешния пазар, отчитат от пловдивското дружество "Макс Европа". Историята на една от на-големите компании в България, която произвежда велосипеди датира 1996 година, когато най-голямото дъщерно дружество на холдинга – Макском ЕООД, започва работа в града под тепетата.



"При нас експорта е над 95 процента, но има увеличение на продажбите за вътрешния пазар от  25 процента, което е добър показател индустрия като нашата, въпреки че в момента изпитваме  трудност. Има голям внос на велосипеди втората употреба, което е добре за хората, защото имат по-голям избор. Ние производителите обаче трябва да ги убедим, че е по-добре да си купят нов велосипед, защото има гаранция, сервизна мрежа. Най-важното е, че новият велосипед е без скрити дефекти-не е претърпявал удари, няма микропукнати по рамките, няма прикрити дефекти, които един велосипед втора употреба може да има", казва мениджърът "Маркетинг и реклама" в холдинга Макс Европа Иван Илчев.



Причините за ръста на продажбите според него са комплексни, но най-важната е, че българите започват да обръщат повече внимание на здравето си и на здравословния начин на живот.



Илчев е категоричен, че средната цена на продадените велосипеди в България е 420 лева. "С уговорката, че включваме и детските велосипедчета, които са по-евтини и има много продажби. Иначе цената на продадените велосипеди в магазините ни, които се намират само в Пловдив и София е между 500 и 700 лева. Търсят се основно алуминиеви, планински и градски велосипеди", уточнява Илчев.



Той обяви, че за следващата година фирмата има нови модели и колекции. "Подготвили сме за масова продажба хита в Европа- електрическите велосипеди, които обаче не трябва да се бъркат с мотопедите. За 2017 година пускаме за продажба 20 нови модели електрически велосипеди. Досега имахме, но само единични бройки, сега пускаме цели серии в различни класове", пояснява мениджърът "Маркетинг и реклама" в холдинга.

Друг нов модел е градски лайф стайл велосипед, но не класически, с ниска рамка, без калници, хибриден вариант, който е по-лек за дълъг път. Новост е и ендуро велосипед със 160 мм ход, който е за тежък планински терен.

Холдингът е признат за европейски производител. "Рамки, вилки, част от кормилата се доставят или от САЩ или от европейски държави. Ние произвеждаме изцяло колелата за велосипедите-от алуминиевите заготовки до крайното изделие. Имаме и висок клас-марката Shockblaze, които са полупрофесионални и професионални модели", допълва Илчев.



Компанията търси начин за намаляване на цената. "От тази година започнахме нещо иновативно-марката Shockblaze не може да се намери в магазините, а само онлайн. По този начин премахваме част от стойността на велосипеда, която си добавят дистрибуторите. Така можем да кажем, че сме намалили до 1|3 от цената му, но без да променяме качеството", завършва Иван Илчев.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама